Sunday, June 14, 2009

bengkel NLP

salam.
makluman bahawa bengkel NLP khas untuk kaunselor IPGM seluruh kampus di malaysia akan dilaksanakan pada 1-3 julai bertempat di Corus Paradise, port Dickson, Nsdk. segala surat telah difakskan mulai minggu lepas.segala respon kehadiran hendaklah melalui pejabat d 0388841257.bagi mereka yang membacanya melalui blog ni, saya mohon tolong sampaikan info ini kepada seluruh kawan-kawan sama ada di Kaunselor pentadbir atau Kaunselor HEP IPGM yang lain.terdapat juga beberapa kaunselor penradbir/HEP di IPGM seperti temenggung Ibrahim dan Batu Lintang yang tiada nama peserta yang ditawarkan=berikutan peserta tersebut TIDAK mengikuti mesyuarat Bil.1 semasa diseremban lalu.peserta NLP ini hanya dibuka untuk peserta yang mengikuti mesyuarat di seremban sahaja.selepas ni, baru kita akan laksanakan untuk kaunselor-kaunselor yang lain.HARAP MAKLUM.

3 comments:

  1. Thanks Roy. I got the letter. I will attend. But for your information, the day you put in the letter was wrong 1-3 Julai (Rabu - Khamis). It should be (Rabu-Jumaat).

    ReplyDelete
  2. TQ Bro....Dah terima surat jemputan.Akan hadir dan turut bercuti di Ipoh sampai Ahad.
    Minggu lepas sibuk menolong bos-bos saya menyediakan Pelan Kawasan utk Projek Ringkasan Pembangunan Pendidikan RMK 10. IPGM saya diberikan RM100 juta. Puas saya letak cadangan binaan baru, gantian dan naik taraf di seluruh kawasan kampus yang berkeluasan 32 hektar.
    Bless u.

    ReplyDelete