Wednesday, August 26, 2009

kursus perasa & retreat akhir tahun untuk KU PsK & KU PK-HEP pd 2-6 Nov09

salam dan jumpe lagi.
dimaklumkan bahawa unit K&K, BPG untuk mengadakan kursus ini tlh disetujui oleh Unit kewangan untk diadakan di taiping.bertempat di kem Pak Su-PERASA-Autocamp.w/p, dgn kadar minima ($50/each/day), dan penginapan yang berpatutan-ia djangka berbaloi lebih2 lagi bajet utk prog d hotel telah dipotong semaksimalnya oleh unit kewangan, BPG.oleh itu, semua sahabat bersedia ya.untuk KU PsK-jgn lupa bawa laporan tahunan & perancangan tahunan.dgn hard copy dan soft copy.laptop pun wajar dibawa sama juga.
ok, doakan kursus ini rterlaksana dgn tertib.Rosemaria-pls ya segera laksanakan apa yg kita sepakati hari tu.u mmg hebat!
ok,tq.-roy

6 comments:

  1. Thank You Roy...Tapi dah agak blurrrr......haha...too many things need to rush but will try my best.

    ReplyDelete
  2. tq Roy...kalau jadi prgram ni harap dapat dimaklumkan awal...banyak program akhir2 tahun...all the best to u..

    ReplyDelete
  3. Salam semua bakal Kulaan PERASA. Selamat datang ke PERASA Autocamp. Semoga dapat meningkatkan flexibility untuk bermalam di PERASA Autocamp yang serba kekurangan tetapi dalamnya penuh dengan kemanusiaan. Paksu amat berbesar. Jika tak jumpa panggil je 0134234620 (maksu). Tunggu di TOL Cht.Jering. Kem 4 km dari tol mengarah ke kuala kangsar ikut jalan lama. Terletak di Kampong Jelutong. Mai jangan tak mai.....

    ReplyDelete