Thursday, August 13, 2009

mesyuarat kaunselor pentadbir IPGM-BPsK Bil.1 Tahun 2009




mesyuarat ini diadakan di Bayu Beach resort, PD NSDK.dihadiri oleh kaunselor lama dan baru.satu perjumpaan yang bersejarah dan sangat bererti kepada semua peserta.Tahniah diucapkan kepada TSUB Hj Abdol Razak Endon kerana telah dilantik secara rasmi sebagai TSUB T52 cawangan Profesionalisme Kauinselor.THNIAH. Makluman untuk semua KU PsK IPGM-mesyuarat 4-6 Okt 09 di Melaka masih diteruskan.bertempat di D Villlage, Air Keroh, Melaka.

11 comments:

  1. sila layari blog roy: http://cikgulah-cikgulah.blogspot.com/ utk sntuhan kisah benarku...-roy

    ReplyDelete
  2. Thanks for everything.
    Selamat Berpuasa, kawan- kawan Muslim

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua kerana dapat teruskan berjuang dalam kerjaya ini. Terimakasih untuk BPsK kerana berjaya mencungkil permasalahan dalam mesyuarat ini Terutama tentang perjawatan. Selamat menyambut ramadhan al mubarak untuk rakan muslim n muslimah .

    ReplyDelete
  4. Selamat Berpuasa dan semoga kita sama-sama menggunakan laman web ini dengan lebih giat. Terima kasih atas gambar-gambar yang telah dipostkan di sini.

    ReplyDelete
  5. Salam, Selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua yang beragama Islam, semoga kita semua dalam keredhaannya. Terima kasih juga kepada semua kaunselor pentadbir yang sudi berkongsi pengalaman semasa di Bayu Beach Resort. Semoga bertemu lagi. Insyaallah. Maaf sekiranya ada keterlanjuran dan salah silap sepanjang kursus yang lalu.

    ReplyDelete
  6. Tahniah dan Salam 1 Malaysia. Nampaknya laman web ini telah menjadikan medan virtual perkongsian kita waktu menjalankan tugas di tempat masing-masing. Terima kasih kepada u all yang sudi upload gambar aktiviti di Bayu Beach Resort. Gambar itu perlu untuk laporan kepada Pengarah dan Timbalan Pengarah. Sekali lagi saya memohon jasa baik rakan-rakan agar dapat memaklumkan saya bilangan pelajar Sarawak yang sedang mengikuti program perguruan di IPGM tuan puan. Tolong hantar data itu kepada emel saya maikowong@hotmail.com. Saya akan balik ke New Zealand pada 28hb Ogos untuk family reunion sehingga 12 September. Selamat berpuasa kepada rakan muslimim dan muslimah. May God bless u all and everyone of us, sentiasa berusaha for the betterment of mankind.

    ReplyDelete
  7. Terima kasih Bro Roy atas peringatan tentang mesyuarat kita di D Village, Air Keroh, Melaka nanti. Dah saya catat pada papan info pergerakan. Pada 13-15 Oktober saya pula terlibat dalam Seminar Penyelididkan Pendidikan Zon Sarawak 2009 anjuran bersama BPG dan IPGMK Rajang di Sibu. Fungsi saya dlm seminar tersebut adalah sebagai peserta, AJKK Publisiti dan Persiapan Dewan/ Pentas/ Backdrop. Seronok dan colourful kerjaya kita. Setuju tak ?

    ReplyDelete
  8. Salam kepada semua muslimin dan muslimah.

    Nampaknya sudah sampai kita dipenghujung Ramadhan al-mubarak. Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya buat semua rakan-rakan kaunselor dan maaf sekiranya ada keterlanjuran kata dan salah silap yang mungkin menyinggung. Nanti jumpa kat program akan datang jangan lupa bawa kuih raya kita buat jamuan raya. ok see you all after raya.

    ReplyDelete