Tuesday, May 19, 2009

berita terkini dari UKK-BPG } KONVENSYEN PERKAMA

salam dan hai semua,
1.pihak BPG tidak mampu menaja semua kaunselor IPGM yang telah saya ajukan nama2nya kpd pihak TP,PIPG,BPG.
2.TP,PIPG mencadangkan agar kehadiran peserta ke konvensyen PERKAMA itu hendaklah dibayar oleh IPGM msig2.kos dtanggung oleh IPGM masing2.
3.sya akan hadir ke Bengkel Kaunseling anjuran UPM d A Famosa ttg bengkel menangani seksualiti melalui kaunseling. setakat ini sya terima hanya Christina, IPGMK TAR, K.Samarahan, Srwk yg akan hadir.yang lain ? ...

1 comment:

  1. En. Roy,
    Saya tidak akan hadir kerana saya tidak sihat. Saya telah memohon kaunselor HEP untuk membantu mencarikan pengganti. Namun begitu keputusan bergantung kepada pihak atasan tertinggi. Terima kasih kepada usaha-usaha anda. Saya rasa saya terlepas peluang yang baik untuk mempelajari sesuatu yang baru. Semoga peluang yang terbuka kepada rakan saya yang lain akan membawa sesuatu yang baik sebagai perkongsian maklumat kepada saya. Terima kasih.

    ReplyDelete