Friday, May 8, 2009

DARI roy 9 Mei 2009

salam dan hi evrybody,
1. prog bengkel NLP akan dilaksanakan pada 1 - 3 julai 09. Lokasi masih di PD,NS tetapi bukan di Bayu Beach. oleh kerana 29-30 jun & 1 julai adalah konvensyen kaunseling BPsK, maka peserta kaunselor IPGM shj akan balik awal utk bertolak segera ke PD utk memulakan bengkel yang bermula jam 2 ptg, 1 julai itu.
2. saya masih belum terima secara email photo2 bilik kaunseling IPGM-IPGM kwn2 semua.setakat ni yang dterima adlah IPGM Bainun, Rejang, Gaya. tolong kasi tau pd kwn2 lain ya.
3. Rose maria HEP, BPG sudah memaklumkan kepada pengetahuan pihak DatoKPPM dan Dato` Pengarah BPG bhw kita ada membincangkan isu Guru Pelatih Lembut di IPGM2.oleh itu, pls email kpd sy butiran maklumat (Bilangan Guru Pelatih yang telah d OBSERVE dan disahkan lembut oleh Pensyarah yang mengenali guru platih tsb. maklumat guru lembut itu dihantar kepada saya utk sy catatkan dlm pengetahuan sy.
4.anak ke3 sya adalah perempuan.915 mlm lahirnya.

tqvm ats doa nya.sy bercuti mulai 8 hingga 14 mei.
-roy,sbn2

1 comment:

  1. Hi,
    I think I had sent you my counseling room photos on the 29th April. Please check.

    Congratulation on a new born baby girl.

    Roy,
    can you please explain this:

    "oleh kerana 29-30 jun & 1 julai adalah konvensyen kaunseling BPsK, maka peserta kaunselor IPGM shj akan balik awal utk bertolak segera ke PD utk memulakan bengkel yang bermula jam 2 ptg, 1 julai itu."

    I thought in your previous post you mentioned that IPGM Kr Pentadbir are not involved in this convention?

    Thanks

    ReplyDelete