Monday, May 25, 2009

konvensyen PERKAMA dan BENGKEL SEKS anjuran UPM

salam & info terkini.
1=setelah saya memaklumkan dan bersemuka dengan TP-PIPG (hjh Latifah Mahamud), maka keputusan beliau ialah kos yuran Konvensyen PERKAMA untuk Kaunselor Pentadbir dan HEP berminat ikut, hendaklah ditanggung oleh UnitLPS IPGM. Namun, saya telah meminta jasa baik Unit LPS-BPG mengeluarkan surat sokongan program tersebut kepada semua Unit LPS-IPGM agar menyokong permohonan mana-mana Kaunselor Pentadbir dan HEP utk ikut sama dalam program itu. Sekiranya terdapat sebarang surat siaran berkenaan Konvensyen PERKAMA daripada BPG telah diterima oleh mana2 Kaunselor di IPGM-berkemungkinan surat itu bukanlah dikeluarkan oleh Unit LPS atau Unit Kaunseling & keutuhan-BPG tetapi mungkin daripada Unit HEP-BPG.sila rujuk pegawai meja surat siaran tersebut.saya mohon maaf sekiranya terdapat sahabat2 Kaunselor Pentadbir yang tidak dapat mengikuti Konvensyen PERKAMA atau Bengkel Seksualiti Anjuran UPM.sehingga info ini ditulis, hanya seorang sahaja sahabat Kaunselor Pentadbir iaitu dari IPGM Kampus Gaya yang mengikuti Bengkel Seksualiti di Palm Spring resort itu dengan menggunakan belanja sendiri. jika ada sahabat Kaunselor pentadbir IPGM yang akan ikut sama, please SMS saya ok.tqvm
2= bengkel seksualiti di A Famosa anjuran UPM telah ditukar tempat ke Palm Spring Resort (berhadapan Tiara Resort).sila rujuk email yg telah dikirim oleh Penganjur.

1 comment:

  1. Bolehkah saya dapatkan email penganjur? sebab saya perlukan surat panggilan baru yang beralamat baru di Palm Spring Resort. kalau En Roy ada email yang telah dikirimkan oleh pihak penganjur, boleh tak tolong forward kepada saya? Terima kasih.

    Teoh
    IPGM KT Bainun

    ReplyDelete