Tuesday, May 5, 2009

berita terkini UTK SEMUA SHBAT KSELOR dari BPG dan BPSK

salam utk semua kawan2 kselor IPGM:
latest news:
1. 30 jun hingga 1 julai: seminar kaunseling kebangsaan anjuran BPsK, KPM.dsebabkan bajet dan tempat terhad, maka pnyertaan adalah terhad kpd kselor ptdbir JPN,PPD, Matrix dan BPG shj.akan datang akan dibuka kpd semua kselor spt di HEP,BPG, HKL, HUKM etc.lokasi adalah sekitar KL atau Sgor.
2. 2-4 julai: bengkel NLP utk semua pserta mesy yang ikut dalam mesy di Hotel Royale seremban, NSdk lalu. lokasi dBayu Beach resort, PD,NS atas permintaan penceramah NLP dan setujuan SUB,BPsK.
3. mesyuarat penyelarasan B&K IPGM kali kedua 2009 akan DITUNDA KE SEPTEMBER 09.UTK ELAKKAN KEKERAPAN KLUA KSLOR DPD IPGM.
4. SKT KAUNSELOR PTDBIR IPGM, SILA RUJUK HAMIZAN SHAARI, IPGM KAMPUS BAHASA ANTARABANGSA.019 3765632.
5. TOLONG HANTAR SEBERAPA SEGERA PHOTO BILIK KAUNSELING D IPGM MASING2 UTK SEMAKAN DAN SIMPANAN SAYA UNTUK SY GUNAKAN DALAM PEMBENTANGAN MESY M3P BPG KALI KETIGA KELAK.SILA HTR SEBELUM 12 MEI 2009.HANTAR LA DALAM 2 KEPING SHJ.GAMBAR LUAR DAN GAMBAR DLM BILIK.
6.DOAKAN KESEJAHTERAAN PROSES BERSALIN ISTERI SAYA DAN BAKAL ANAK KETIGA SAYA YG BAKAL LAHIR 7 MEI NI.
TQVM.
-ROY

3 comments:

  1. Tahniah Mr Roy kerana mendapat cahaya mata baru. I dah tukar bilik kaunseling dekat dengan tempat pentadbiran, akan saya tangkap gambar baru untuk rujukan Tuan. Terima kasih atas blog yang disediakan kerana ia memudahkan penyampaian maklumat.

    ReplyDelete
  2. Tahniah kerana naik pankat sarjan. Mlm tadi i pun 1st time menimang cucu pertama 1 (4 bulan) balik dari NZ utk melawat datuknya. Senang dapat pangkat baru. Yang susah itu menjaga disiplin dan intigriti seseorang. Jadikanlah keikhlasan memuliakan sesama insan prinsip hidup para kaunselor. Take care.

    ReplyDelete
  3. Hi Sahabat-sahabat kaunselor sekalian,
    Saya Selvaraj Grapragasem ( Selva ) dari IPGM Kampus Sarawak, Miri. Pernah jadi kaunselor pentadbir ( batch 1 ) tapi kini telah kembali menjadi pensyarah. Seronok melihat ada blog untuk para kaunselot. Walaupun dah jadi pensyarah...jiwa saya tetap dengan kaunseling...berminat mengetahui perkembangan terbaru dalam kaunseling.

    Untiuk makluman saya adalah kaunselor berdaftar dan mempunyai Diploma dalam Hipnosis yang diperolehi dari London College of Clinical Hypnosis. Selamat berkenalan.

    selva_ipsm@yahoo.com.my
    h/p : 013-8139695

    ReplyDelete